-
‘Wij willen geen nee verkopen’
- 4 juli 2019
- Posted by: Anneke Jacobs
- Categorie: VCN Nieuws
Geen reactiesDe markt verandert in rap tempo. Er is steeds minder keuze qua verzekeraars; sommige risico’s zijn lastiger of niet meer te verzekeren, het aantal adviseurs neemt af, grote partijen worden groter en robotisering doet zijn intrede. “Kijkend naar dit speelveld en alle ontwikkelingen die er op ons afkomen, willen wij onze adviseurs zo goed mogelijk faciliteren en geen nee verkopen”, zegt VCN-directeur Stefan Bell.
-
Hoe moeilijk is moeilijk te verzekeren?
- 4 juli 2019
- Posted by: Anneke Jacobs
- Categorie: VCN Nieuws
Iedereen binnen de verzekeringsbranche heeft het erover: moeilijk verzekerbare objecten of moeilijk te verzekeren risico’s. Maar hoe moeilijk is moeilijk nu eigenlijk? Voor wie of voor wat geldt het en wat kunnen we er zelf aan doen? We belichten dit vraagstuk vanuit een acceptant van VCN, een adviseur en de operationeel manager van VCN.
-
125 kantoren aangesloten op onze nieuwe dienstverlening via Aplaza
- 14 mei 2019
- Posted by: admin
- Categorie: VCN Nieuws
Onze dienstverlening is uitgebreid met het versturen van volmacht-documenten rechtstreeks naar het assurantiepakket van de intermediairs, die zijn aangesloten bij Aplaza. Deze automatische verwerking levert een flinke tijdsbesparing op. Binnen 1 maand hebben we 125 kantoren aangesloten op deze nieuwe dienstverlening!
-
Nieuwjaarsbijeenkomst 2019
- 29 januari 2019
- Posted by: admin
- Categorie: VCN Nieuws
De VCN Onderneemt Show gaf de traditionele nieuwjaarsbijeenkomst een nieuw en energiek programma, waarin diverse gespreksblokken en intermezzo’s elkaar afwisselden.
-
De waarom vraag
- 18 december 2018
- Posted by: admin
- Categorie: VCN Nieuws
Ken je het gevoel dat je leven bepaald wordt door routines? Dat je de dingen doet, omdat je ze altijd al zo gedaan hebt?
-
VCN investeert in duurzame relaties
- 26 november 2018
- Posted by: admin
- Categorie: VCN Nieuws
VCN is 25 jaar geleden door intermediairs opgericht en streeft naar continuïteit in haar samenwerkingen met de kernwaarden Persoonlijk, Ondernemend en Oplossingsgericht. Deze waarden staan in de huidige tijd van digitalisering en robotisering nog altijd net zo hoog in het vaandel. Hoe VCN zich hiermee onderscheidt in de markt van serviceproviders, ervaart de buitendienst dagelijks.