Medewerker Tussenpersonenadministratie

Medewerker Klantenadministratie

32-40 uur

Nuenen

Mbo4

Wij zijn op zoek naar een Medewerker Klantenadministratie voor onze afdeling Commercieel. Omdat onze klanten tussenpersonen zijn (lees: assurantie-, hypotheek-, pensioen- of financieel adviseurs), benoemen we jouw functie intern, als mede richting onze externe stakeholders, als Medewerker Tussenpersonen-administratie. Ben jij administratief sterk onderlegd, kun je goed verbanden leggen en ben je goed in het houden van overzicht? Dan gaan wij graag met je in gesprek!

Jouw job!

Je gaat diverse werkzaamheden uitvoeren omtrent de agentschappen van onze klanten. Bij het aanstellingstraject van een (nieuwe) klant verzamel en administreer je de benodigde stukken, stel je contracten op, regel je agentschappen in en verstrek je de benodigde informatie zowel richting de klant als richting jouw collega’s. Zo kunnen zij zorgdragen voor de juiste dienstverlening richting onze klanten.

Gedurende de samenwerking met onze klanten houd je alle relevante wijzigingen binnen de portefeuille en onderneming van de klant bij. Hierbij kun je denken aan portefeuilleovernames, wijzigingen in vergunningen, bestuurders en juridische vormen. Je bewaakt proactief de gemaakte afspraken en zorgt ervoor dat deze tijdig worden opgevolgd. Je legt afwijkende afspraken vast en bewaakt de deadlines. Tot slot word je verantwoordelijk voor de algemene mailbox.

Om je administratieve werkzaamheden uit te kunnen voeren, is het van belang dat je schakelt met diverse afdelingen van onze organisatie én met de klanten zelf. Naast het administratieve deel van de functie heb je dus veel intern en extern (telefonisch) klantcontact. Ook ondersteun je de collega’s van de commerciële binnendienst met diverse administratieve werkzaamheden.

Wie ben jij?

We zijn op zoek naar collega die in staat is om in een zelfstandige rol de administratieve werkzaamheden uit te voeren en een dienstverlenende houding heeft. Je herkent jezelf in de onderstaande kenmerken:

  • Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding;
  • 32-40 uur beschikbaar;
  • Je bent in het bezit van of bereid om het diploma Wft Schade Particulier te behalen;
  • Ervaring met het bijhouden van een administratie;
  • Accuraat en in staat om overzicht te bewaren in een uitgebreide administratie;
  • Proactief en een flexibele houding ten opzichte van werkzaamheden;
  • Gedreven en in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken;
  • Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.

Wie zijn wij?

VCN in Nuenen (naast Eindhoven) is als serviceprovider sinds 1993 actief als serviceprovider om de positie van onze klanten, het intermediair, te versterken. Wij geloven in de kracht van persoonlijk advies. Omdat wij het intermediair volledig ontzorgen, kunnen zij zich richten op het adviseren van klanten. Ruim 850 intermediairs waarderen onze manier van werken; ondernemend, persoonlijk en oplossingsgericht.

Ons team

Wij zijn Joyce (teamleider), Marja en Anouk en zoeken een enthousiaste, administratieve collega voor ons team. Onze afdeling bestaat verder uit onze commerciële binnendienst; Omar, Meta en Willem. Daarnaast hebben we in ons team diverse Relatiemanagers en Business Partners waar we ook mee samen werken: Richard (teamleider), Hans, Erwin, Marleen, Marcel, Tommy, Paul en Aran. Deze toppers vormen samen met onze Manager Commercie Jeroen Heijligers de volledige afdeling. Wij zijn een stel frisse, leuke en dynamische collega’s die dagelijks in contact staan met onze belangrijke klanten!

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende functie met de mogelijkheid jezelf te blijven ontwikkelen als specialist. VCN is een onderdeel van de Veldsink Groep; een gezonde, groeiende organisatie met een landelijke dekking. We gaan graag een relatie met je aan met het oog op een langdurige samenwerking. En er is nog meer:

  • 29 vakantiedagen;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Medewerkerskorting op schadeverzekeringen;
  • Collectiviteitskorting op zorgverzekering;
  • De Veldsink Academy voor jouw ontwikkeling;
  • Hybride thuiswerkmogelijkheden
  • Voordeliger sporten;
  • Iedere 24e van de maand zie je jouw beloning op jouw bankrekening.

Sollicitatie procedure

Druk op de onderstaande button en binnen een paar minuten is je sollicitatie verstuurd! Zorg wel dat je jouw cv en motivatiebrief klaar hebt staan.

Een van onze recruiters neemt zo snel mogelijk contact met je op om een (telefonische) kennismaking in te plannen. Dit gesprek is het moment waarop we elkaar beter leren kennen.

Nadat je kennis hebt gemaakt met een van onze recruiters is het tijd om kennis te maken met je toekomstig leidinggevende en P&O Adviseur. Nu kun je jouw inhoudelijke vragen stellen!

Omdat we je graag goed willen leren kennen volgt er een tweede gesprek waarbij je met een collega uit het team en coördinator of toekomstig leidinggevende kennis maakt.

Kijken we er allemaal naar uit om met elkaar samen te gaan werken? Dan volgt een aanbod vanuit onze afdeling P&O en begint jouw carrière bij VCN!

Heb je nog vragen?

Neem dan gerust contact op met onze recruiter Melissa Raijmakers via recruitment@vcn.nl of 06-42088453.

Wij stellen het op prijs als bedrijven ervan afzien om naar aanleiding van deze advertentie ongevraagd hun diensten aan te bieden.

Interesse gewekt?