Medewerker Backoffice Zakelijke Verzekeringen

24-40 uur

Nuenen

Mbo+

Ben jij op zoek naar een gevarieerde baan waarin je jouw ondernemende en administratieve kwaliteiten in kunt laten zien? VCN in Nuenen is een snelgroeiende organisatie in de financiële dienstverlening met een no-nonsense mentaliteit en een plezierige werksfeer. Wij zoeken een enthousiaste, vakkundige en betrokken collega om onze Back Office afdeling te versterken!

Jouw Job!

Als Medewerker Back Office Zakelijk ben je verantwoordelijk voor alle volmacht en provinciale  mutaties, van adreswijziging tot opzegging en van automutatie tot intermediairwijziging. Jij wordt verantwoordelijk voor de administratie en de correcte verwerking hiervan. Concreet ga je aan de slag met de volgende werkzaamheden:

  • Het verwerken van nieuwe aanvragen en mutaties binnen de volmacht en het provinciale kanaal;
  • Het opmaken van nieuwe polissen in volmacht;
  • Het verwerking van provinciale aanvragen en mutaties in samenwerking met de provinciale verzekeraar;
  • Het intern afstemmen met overige afdelingen voor wat betreft de uit te voeren werkzaamheden;
  • Het oppakken van alle andere voorkomende administratieve afdelingswerkzaamheden;
  • Het onderhouden van contacten met onze klanten en stakeholders (de aangesloten tussenpersonen en maatschappijen).

Jouw rol als medewerker Backoffice zal dus voornamelijk liggen in de administratieve afhandeling van de diverse processen. Je werkt dagelijks met verschillende collega’s aan een diversiteit aan administratieve en ondersteunende werkzaamheden, die we wekelijks met elkaar afstemmen. Iedereen in zijn waarde laten en het beste in de persoon naar boven halen, dat is waar we met z’n allen voor gaan!

Wie ben jij?
Wij zoeken een kwaliteitsgerichte medewerker met een hands-on werkmentaliteit. Verder heb je een proactieve houding, ben je resultaatgericht en heb je een drive om de klant optimale service te bieden. Onze ideale kandidaat voldoet aan de volgende kenmerken:

  • Je hebt minimaal een afgerond mbo+ diploma;
  • Je bent 24 tot 40 uur beschikbaar;
  • Je hebt een aantal jaren concrete werkervaring opgedaan in een vergelijkbare functie;
  • Je wordt door jouw (oud-)collega’s een echte rots in de branding genoemd;
  • Je bent in bezit van of bereid om het diploma Wft Adviseur Basis te behalen;
  • Ervaring met het CRM Systeem ANVA is een pré;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift.

Wie zijn wij?

VCN is als serviceprovider sinds 1993 actief als serviceprovider om de positie van onze klanten, het intermediair, te versterken. Wij geloven in de kracht van persoonlijk advies. Omdat wij het intermediair volledig ontzorgen, kunnen zij zich richten op het adviseren van klanten. Ruim 850 intermediairs waarderen onze manier van werken; ondernemend, persoonlijk en oplossingsgericht.


Over ons team

Wij willen met het zakelijke team, wat bestaat uit 14 collega’s, toe naar een afdeling die als sparringpartner de oplossingsgerichte verbinding zoekt met onze klanten. Een afdeling waar de werkvoorraad onder controle is en processen helder en duidelijk zijn beschreven. Een afdeling waar alle collega’s op een prettige manier met elkaar kunnen samenwerken en iedereen zich op zijn eigen manier kan ontwikkelen!

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende functie met de mogelijkheid jezelf te blijven ontwikkelen als specialist. VCN is een onderdeel van de Veldsink Groep; een gezonde, groeiende organisatie met een landelijke dekking. We gaan graag een relatie met je aan met het oog op een langdurige samenwerking. En er is nog meer:

  • 29 vakantiedagen;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Medewerkerskorting op schadeverzekeringen;
  • Collectiviteitskorting op zorgverzekering;
  • De Veldsink Academy voor jouw ontwikkeling;
  • Voordeliger sporten;
  • Iedere 24e van de maand zie je jouw beloning op jouw bankrekening.

Sollicitatie procedure

Druk op de onderstaande button en binnen een paar minuten is je sollicitatie verstuurd! Zorg wel dat je jouw cv en motivatiebrief klaar hebt staan.

Een van onze recruiters neemt zo snel mogelijk contact met je op om een (telefonische) kennismaking in te plannen. Dit gesprek is het moment waarop we elkaar beter leren kennen.

Nadat je kennis hebt gemaakt met een van onze recruiters is het tijd om kennis te maken met je toekomstig leidinggevende en P&O Adviseur. Nu kun je jouw inhoudelijke vragen stellen!

Omdat we je graag goed willen leren kennen volgt er een tweede gesprek waarbij je met een collega uit het team en coördinator of toekomstig leidinggevende kennis maakt.

Kijken we er allemaal naar uit om met elkaar samen te gaan werken? Dan volgt een aanbod vanuit onze afdeling P&O en begint jouw carrière bij VCN!

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze recruiter Melissa Raijmakers via recruitment@vcn.nl of 06-42088453.

Wij stellen het op prijs als bedrijven ervan afzien om naar aanleiding van deze advertentie ongevraagd hun diensten aan te bieden.

Interesse gewekt?