Junior Functioneel Beheerder ANVA

32-40 uur

Nuenen

Mbo/Hbo

Ga jij jouw steentje bijdragen aan de bouw van het optimale systeem voor onze gebruikers?

Ter uitbreiding van team ANVA in Nuenen (5 personen) zijn we op zoek naar een junior functioneel beheerder. Heb jij ervaring met ANVA of vergelijkbare verzekeringssoftware zoals Level 7 of DIAS? Heb jij ervaring opgedaan in de verzekeringswereld en wil je graag de stap zetten naar functioneel beheer? Dan komen wij graag met jou in contact!

Jouw Job

Als Functioneel Beheerder begeleid en ondersteun je de gebruikers van onze bedrijfsapplicatie ANVA. Je bent dagelijks bezig met het bieden van telefonische of schriftelijke ondersteuning aan key-users bij de uitvoering van hun dagelijkse werkzaamheden. Deze key-users waarmee je dagelijks in contact staat zijn je eigen collega’s en onze klant: het intermediair. Jij houdt je verder bezig inrichten van de applicatie, het onderhouden en het verbeteren van de software. Met een goede mix tussen ervaring en talent op de afdeling gaan we geen uitdaging uit de weg en bouwen we elke dag aan een beter product. Je gaat ingewerkt worden door je nieuwe collega’s en je krijgt de tijd jezelf te ontwikkelen en je takenpakket stapsgewijs steeds verder uit te breiden.

Een aantal uitdagingen die je dagelijks mag aanpakken bij VCN:

  • Het beheren, onderhouden en continu verbeteren van de ANVA-applicatie;
  • Via het ticketsysteem Zendesk incidenten, gebruikersvragen en serviceverzoeken daadkrachtig afhandelen;
  • Het draaien van rapportages en deze managementinformatie communiceren naar je (interne) klanten;
  • Het inrichten van standaard communicatiemiddelen zoals mails en brieven in ANVA;
  • Het systeem dusdanig vormgeven dat de polisadministratie goed uitgevoerd kan worden door onze key-users.

Wie ben jij?

Tijdens jouw werk in de verzekeringswereld heeft de systeemkant van het vak jou altijd al aangetrokken. Met jouw kennis op het gebied van schadeverzekeringen en/of functioneel beheer, wil jij jouw waarde toevoegen aan dit team. Jij ziet het als een uitdaging om het systeem ANVA (nog) beter te leren kennen en met die kennis van waarde te zijn voor onze organisatie.

Jij hebt daarnaast affiniteit met processen en bedrijven in de financiële dienstverlening. Ook vinden we het belangrijk dat je een prettige samenwerkingspartner bent, analytisch sterk bent en dat je een goed gevoel voor humor hebt. Daarnaast ben je 32-40u per week beschikbaar en ben je er niet vies van om af en toe ook buiten kantoortijden wat werk te verrichten.

Wat heb je op papier?

  • Je hebt hbo werk- en denkniveau, verkregen door opleiding of ervaring;
  • Je hebt minimaal ervaring in de verzekeringsbranche;
  • Je hebt ervaring met ANVA of een vergelijkbaar product (pré);
  • Je bent bij voorkeur in het bezit van Wft Basis en Wft Schade Particulier;

Dit zijn wij

Wij bieden een veelzijdige uitdaging in een klein en hecht team waar flink met elkaar gelachen kan worden. Team ANVA bestaat uit 5 personen, maar maakt onderdeel uit van de afdeling functioneel beheer die in totaal uit twaalf collega’s bestaat. Je komt terecht in een dynamisch en groeiend familiebedrijf waar volop ruimte is voor jouw input. We hebben vertrouwen in onze mensen en gaan uit van ieders kwaliteiten.

Wat bieden wij?

Je wordt welkom geheten in een gedreven team binnen een informele organisatie. We investeren in onze werknemers met persoonlijke begeleiding en het aanbieden van Wft-diploma’s op onze kosten. VCN is een gezonde, groeiende organisatie en met iedere nieuwe collega gaan we voor een langdurige samenwerking. We bieden een mooi primair en secundair arbeidsvoorwaardenpakket. Dit bestaat uit onder andere:

  • Een collectieve zorgverzekering en een goede pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Een medewerkerskorting op schadeverzekeringen;
  • 29 vakantiedagen.

Sollicitatie procedure

Druk op de onderstaande button en binnen een paar minuten is je sollicitatie verstuurd! Zorg wel dat je jouw cv en motivatiebrief klaar hebt staan.

Een van onze recruiters neemt zo snel mogelijk contact met je op om een (telefonische) kennismaking in te plannen. Dit gesprek is het moment waarop we elkaar beter leren kennen.

Nadat je kennis hebt gemaakt met een van onze recruiters is het tijd om kennis te maken met je toekomstig leidinggevende en een collega uit het team. Nu kun je jouw inhoudelijke vragen stellen!

Omdat we je graag goed willen leren kennen ga je ook nog met iemand van onze afdeling P&O in gesprek, vaak samen met een andere collega of leidinggevende.

Kijken we er allemaal naar uit om met elkaar samen te gaan werken? Dan volgt een aanbod vanuit onze afdeling P&O en begint jouw carrière bij VCN!

Heb je nog vragen?

Neem dan gerust contact op met onze recruiter Dirk Smulders via dsmulders@vcn.nl of 040-2635903.

Interesse gewekt?