Administratief Medewerker Verzuim

32-40 uur

Nuenen

Mbo

VCN is een serviceprovider voor het intermediair met als doel om samen met het intermediair de klant optimaal te bedienen op het gebied van verzekeringen. We zijn een groeiend familiebedrijf met veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden. Onze eigen werknemers omschrijven ons als een no-nonsense organisatie met een plezierige werksfeer.

Ben jij op zoek naar een afwisselende administratieve functie in de financiële dienstverlening? Wij zoeken een administratief medewerker verzuim die zich de komende jaren wil ontwikkelen tot claimbehandelaar verzuim.

Jouw job

Als administratief medewerker verzuim ga je op onze afdeling inkomen in Nuenen werken. Je assisteert onze claimbehandelaars in hun dagelijkse werk. Je maakt kennis met Arbo rapportages en claims en krijgt de mogelijkheid om branchegerichte opleidingen te volgen. Alles met als doel om in de komende jaren door te groeien naar een specialistische rol als claimbehandelaar verzuim. Als administratief medewerker verzuim verwerk je binnengekomen ziekmeldingen en afgekeurde verzekeringen. Daarnaast verwerk je voor de aangesloten arbodiensten het verzuimoverzicht en heb je dagelijks contact met onze klant, het intermediair en met de Arbodienst en werkgever.

Als claimbehandelaar word je uiteindelijk verantwoordelijk voor het beoordelen van nieuwe en bestaande claims (plus de uitkering daarvan) en het beoordelen van Arbo rapportages. Je wordt de spil tussen VCN, werkgevers en Arbodiensten. In je contact met de klant ben je voortdurend op zoek naar schadelast beperkende mogelijkheden en denk je mee vanuit commercieel oogpunt voor de werkgever. Je zorgt dat je altijd op de hoogte blijft van nieuwe wet- en regelgeving in de inkomensmarkt en positioneert je als specialist op dit gebied.

Wie ben jij?

Je bent leergierig en hebt een drive om jezelf te ontwikkelen. Daarnaast heb je affiniteit met de financiële dienstverlening en wil je graag de inhoud in duiken op het gebied van verzuimverzekeringen.

  • Je hebt minimaal een afgeronde mbo niveau 4 opleiding;
  • Je bent 32 tot 40 uur beschikbaar;
  • Je bent in het bezit van Wft Basis en Wft Inkomen;
  • Je hebt minimaal 1 jaar ervaring opgedaan als administratief medewerker verzuim;
  • Je kunt goed in teamverband werken, maar bent na verloop van tijd ook in staat om bepaalde taken zelfstandig op te pakken;
  • Je staat stevig in je schoenen en bent volwaardig gesprekspartner voor onze klanten.

Dit zijn wij

VCN is een serviceprovider voor het intermediair met als doel om samen met het intermediair de klant optimaal te bedienen op het gebied van verzekeringen. We zijn een groeiend familiebedrijf met veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden. Onze eigen werknemers omschrijven ons als een no-nonsens organisatie met een plezierige werksfeer.

Het team inkomen bestaat uit zes collega’s, verdeeld over twee vestigingen. vier van de zes werken vanuit Nuenen en de overige twee vanuit Rijssen, Overijssel. Iedereen is klant- en servicegericht en staat klaar voor de klant. Vanuit onze expertise kunnen we hen te woord staan en oplossingen aanbieden die ze zelf niet hebben bedacht. We delen onze kennis graag en halen energie uit een goede klanttevredenheid. Aan de andere kant verliezen we nooit het commerciële aspect van ons vak uit het oog.

Wat bieden wij?

Je wordt welkom geheten in een hecht team binnen een informele organisatie. VCN is een gezonde, groeiende organisatie en met iedere nieuwe collega gaan we voor een langdurige samenwerking. We investeren in je door het bieden van persoonlijke begeleiding en het aanbieden van Wft-diploma’s op onze kosten. Tevens bieden wij:

  • Een uitdagende functie in een team, waarin je jezelf de komende jaren kan ontwikkelen en kan doorgroeien;
  • Een marktconform salaris met prima secundair arbeidsvoorwaardenpakket;
  • 29 vakantiedagen;
  • Een medewerkerskorting op schadeverzekeringen;

Sollicitatie procedure

Druk op de onderstaande button en binnen een paar minuten is je sollicitatie verstuurd! Zorg wel dat je jouw cv en motivatiebrief klaar hebt staan.

Een van onze recruiters neemt zo snel mogelijk contact met je op om een (telefonische) kennismaking in te plannen. Dit gesprek is het moment waarop we elkaar beter leren kennen.

Nadat je kennis hebt gemaakt met een van onze recruiters is het tijd om kennis te maken met je toekomstig leidinggevende en een collega uit het team. Nu kun je jouw inhoudelijke vragen stellen!

Omdat we je graag goed willen leren kennen ga je ook nog met iemand van onze afdeling P&O in gesprek, vaak samen met een andere collega of leidinggevende.

Kijken we er allemaal naar uit om met elkaar samen te gaan werken? Dan volgt een aanbod vanuit onze afdeling P&O en begint jouw carrière bij VCN!

Heb je nog vragen?

Neem dan gerust contact op met onze recruiter Jill van der Vorst via jvdvorst@vcn.nl of 040 – 263 59 03

Interesse gewekt?