Administratief Medewerker Commerciële Binnendienst in Nuenen

32-40 uur

Nuenen

Mbo4+

Dan zijn wij misschien wel op zoek naar jou! Wij zoeken namelijk naar een Administratief Medewerker Commerciële Binnendienst. Ben jij administratief sterk onderlegd, kun je goed verbanden leggen en ben je goed in het houden van overzicht? Dan gaan wij graag met jou in gesprek

Jouw job!

Je gaat diverse werkzaamheden uitvoeren omtrent de agentschappen van onze tussenpersonen. Bij het aanstellingstraject verzamel en administreer je de benodigde stukken, stel je contracten op, regel je agentschappen in en verstrek je de benodigde informatie zowel intern als extern.

Gedurende de samenwerking houd je alle relevante wijzigingen binnen de portefeuille en onderneming van de tussenpersoon bij. Hierbij kun je denken aan portefeuilleovernames, wijzigingen in vergunningen, bestuurders en juridische vormen. Je bewaakt proactief de gemaakte afspraken en zorgt ervoor dat deze tijdig worden opgevolgd. Je legt afwijkende afspraken vast en bewaakt de deadlines. Tot slot word je verantwoordelijk voor de algemene mailbox.

Om je administratieve werkzaamheden uit te kunnen voeren, is het van belang dat je schakelt met diverse afdelingen van VCN én met de tussenpersoon zelf. Naast het administratieve deel van de functie heb je dus veel intern en extern (telefonisch) klantcontact. Ook ondersteun je de collega’s van de commerciële binnendienst met diverse administratieve werkzaamheden.

Wie ben jij?

We zijn op zoek naar kandidaat die in staat is om in een zelfstandige rol de administratieve werkzaamheden uit te voeren. We zoeken iemand met de volgende kenmerken:

  • Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding;
  • 32-40 uur beschikbaar;
  • Je bent in het bezit van of bereid om het diploma Wft Schade Particulier te behalen;
  • Ervaring met het bijhouden van een administratie;
  • Handig in het gebruik van systemen;
  • Accuraat en in staat om overzicht te bewaren in een uitgebreide administratie;
  • Proactief en een flexibele houding ten opzichte van werkzaamheden;
  • Gedreven en in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken;
  • Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.

Wie zijn wij?

VCN is als serviceprovider sinds 1993 actief om de positie van onze klanten, het intermediair, te versterken. Wij geloven in de kracht van persoonlijk advies. Omdat wij het intermediair volledig ontzorgen, kunnen zij zich richten op het adviseren van klanten. Ruim 850 intermediairs waarderen onze manier van werken; ondernemend, persoonlijk en oplossingsgericht. Binnen de schadeafdeling van VCN heerst een professionele, informele en ondernemende werksfeer. Er is volop ruimte voor eigen initiatief en voor persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast vinden wij het ook belangrijk dat kennis onderling gedeeld wordt, zodat we zo effectief mogelijk kunnen handelen.

Ons team

Wij zijn Joyce (teamleider), Marja & Anouk en zoeken een enthousiaste, administratieve collega voor ons team. Onze afdeling bestaat verder uit onze commerciële binnendienst; Omar, Meta & Willem. De Relatiemanagers; Richard (teamleider), Hans, Marleen & Marcel en de Business Partners; Tommy, Paul & Aran. Deze toppers vormen samen met Marketing en Communicatie onze volledige commerciële afdeling. Kortom: frisse, leuke en dynamische collega’s die dagelijks in contact staan met onze belangrijke klanten.

VCN is een onderdeel van Veldsink Groep!

Veldsink Groep is een familiebedrijf dat al sinds 1979 actief is binnen de financiële- en arbodienstverlening. Wat in 1979 begon met één advieskantoor (Veldsink Advies Nuenen), is inmiddels uitgegroeid tot een groep met meerdere bedrijven die samen de schakels binnen onze (keten)dienstverlening vormen. De warmte, nuchterheid en betrokkenheid is hier dagelijks voelbaar en daar zijn we trots op. We groeien door ons ondernemerschap, gedrevenheid en door het feit dat alle medewerkers de kans krijgen zich optimaal te ontwikkelen. Bekijk deze video om meer te weten te komen over Veldsink Groep.

Wat bieden wij?

Je wordt welkom geheten in een hecht team binnen een informele organisatie. VCN is een gezonde, groeiende organisatie en met iedere nieuwe collega gaan we voor een langdurige samenwerking. We werken op een prettige manier samen binnen een informele sfeer. We investeren in je door het bieden van persoonlijke begeleiding en het aanbieden van Wft-diploma’s op onze kosten. En er is meer:

  • Naast je salaris krijg je een goede pensioenregeling;
  • 29 vakantiedagen;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Medewerkerskorting op schadeverzekeringen;
  • Collectiviteitskorting op zorgverzekering;
  • De Veldsink Academy voor jouw ontwikkeling;
  • De mogelijkheid om thuis te werken met daarbij een thuiswerkvergoeding en thuiswerkplek;
  • Voordeliger sporten.

Sollicitatie procedure

Druk op de onderstaande button en binnen een paar minuten is je sollicitatie verstuurd! Zorg wel dat je jouw cv en motivatiebrief klaar hebt staan.

Een van onze recruiters neemt zo snel mogelijk contact met je op om een (telefonische) kennismaking in te plannen. Dit gesprek is het moment waarop we elkaar beter leren kennen.

Nadat je kennis hebt gemaakt met een van onze recruiters is het tijd om kennis te maken met je toekomstig leidinggevende en P&O Adviseur. Nu kun je jouw inhoudelijke vragen stellen!

Omdat we je graag goed willen leren kennen volgt er een tweede gesprek waarbij je met een collega uit het team en coördinator of toekomstig leidinggevende kennis maakt.

Kijken we er allemaal naar uit om met elkaar samen te gaan werken? Dan volgt een aanbod vanuit onze afdeling P&O en begint jouw carrière bij VCN!

Heb je nog vragen?

Neem dan gerust contact op met onze recruiter Melissa Raijmakers via recruitment@vcn.nl of 06-42088453.

Wij stellen het op prijs als bedrijven ervan afzien om naar aanleiding van deze advertentie ongevraagd hun diensten aan te bieden.

Interesse gewekt?