Bent u bij VCN verzekerd, dan kunt u allereerst contact opnemen met uw adviseur. Komt u er met uw adviseur niet uit of bent u anderszins ontevreden over VCN, dan kunt u uw klacht aan ons voorleggen. VCN heeft een klachtencommissie, die uw klacht in behandeling neemt en probeert om binnen 10 werkdagen haar definitieve standpunt aan u mede te delen.
Klik op de button hieronder om uw klacht te registreren: Let op: als u voor het eerst op deze manier een klacht registreert, kies dan voor ''registreren als nieuwe gebruiker''.
Indien u het niet eens bent met het definitieve standpunt van VCN, dan kunt u uw klacht richten aan het Klachtinstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Het KiFiD is een onafhankelijke loket voor geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners. U kunt bij deze instantie binnen drie maanden na dagtekening van het oordeel van de klachtencommissie indienen. Het adres is:
KIFID
Postbus 93257
2509 AG ‘s GRAVENHAGE
Op www.KiFiD.nl vindt u meer informatie over de voorwaarden voor het indienen van een klacht bij het KiFiD. Natuurlijk kunt u ook altijd de burgerlijke rechter om een oordeel vragen.